Valley of Ariadne

Valley of Ariadne

Σενάριο VIP escort από την ομάδα των Deadly Sins έλαβε χώρα την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020, στο πεδίο της Αμυγδαλέζας, υπό τον χαρακτηριστικό τίτλο «Η κοιλάδα της Αριάδνης – Το πέρασμα».

Ιανουάριος 2020

Ο Βασιλικός Στρατός έχει ως αποστολή να μπορέσει να διασφαλίσει τον δρόμο προς την πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας, ο οποίος περνά μέσα από τη διαβόητη πεδιάδα της Αριάδνης: Ένα μέρος γεμάτο κινδύνους για τους πεζοπόρους και τα οχήματα που περνούν!

Ένα πολύτιμο αντικείμενο το οποίο περισυνέλεξε ο βασιλικός στρατός πρέπει να φθάσει με ασφάλεια στην πόλη. Οι φήμες σχετικά με την αξία του πολλές: Κάποιοι εικάζουν πως είναι τόσο πολύτιμο που αξίζει ολόκληρους τόνους χρυσού. Η οργάνωση Green Fox που ελέγχει την περιοχή σίγουρα έχει ήδη καταστρώσει τα σχέδιά της προκειμένου να φέρει το αντικείμενο στην κατοχή της…

Το σενάριο προέβλεπε τη μεταφορά του πολύτιμου αντικειμένου από την παράταξη των «Royal Army» μέσω κάποιων προκαθορισμένων «checkpoints» του χάρτη. Οι Green Fox είχαν ως κύρια αποστολή τους την παρεμπόδιση της διέλευσης των αντίπαλων δυνάμεων και την απόκτηση του αντικειμένου. Τη «ζωή» των παρατάξεων έκανε πιο δύσκολη (και πιο ενδιαφέρουσα) το γεγονός ότι τα checkpoints ήταν διεκδικήσιμα. Προκειμένου λοιπόν να γίνει επιτυχώς η διέλευση του μεταφορέα του αντικειμένου (ή να παρεμποδιστεί αντίστοιχα),  έπρεπε το εκάστοτε checkpoint να βρίσκεται υπό την κατοχή της «σωστής» παράταξης τη στιγμή που ο μεταφορέας θα προσπαθούσε να περάσει από αυτό.

Το σενάριο κύλισε ομαλά, το περπάτημα που χρειάστηκε να ρίξουμε ως μέλη της παράταξης των Royal Army ήταν πολύ και οι επαφές με τους αντιπάλους ακόμα περισσότερες. Ευχάριστο το γεγονός πως δεν υπήρξαν έντονα παράπονα για «περίεργες φάσεις» και πως το σενάριο δεν φάνηκε να κάνει «κοιλιά» σε κάποιο σημείο της διάρκειάς του. Βελτίωση θα μπορούσε να υπάρξει στο θέμα των respawn points (κάποια από τα checkpoints που έχει καταλάβει η μία παράταξη θα μπορούσαν να λειτουργούν ως προκεχωρημένα respawns) και ίσως στο μηχανισμό του μεταφορέα (γιατί π.χ. να μην μπορεί να αλλάξει χέρια το αντικείμενο;), χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι μηχανισμοί του σεναρίου όπως υλοποιήθηκαν μας εμπόδισαν να περάσουμε καλά.

 

Περιμένουμε το επόμενο σενάριο από την ομάδα των Deadly Sins!

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *